Oua Rosii Colorate in Joia Mare ~ Vladu Bucataru - Retete rapide cu poze

Oua Rosii Colorate in Joia Mare

Cum este Joia Mare in religia Crestin Ortodoxa am vopsit si noi oua.
Mai multe obiceiuri care le puteti face in aceasta zi puteti citi pe siteul mitropoliei.
Acum sa trecem la fapte ! Reteta este simpla :
Se fierb ouale intr-o oala mare. Ideal e ca ouale sa nu fie reci atunci cand se pun la fiert. Si bine inteles se pun la foc mic pentru ca "bolborocii" care ies de la transformarea apei in vapori sa nu miste ouale si sa le crape.
Pentru vopsire noi am folosit una lichida care se punea intr-un vas de 300ml cu apa calduta si putin otet.



Din pacate culoarea rosie am folosit-o anul trecut si am avut anul acesta doar galben, verde si albastru.
Pentru a incuraja ecologia nu am mai cumparat si vopsea rosie.


Se lasa in vopsea circa 4-5 minute, bine inteles le mai invartesti si te mai uiti la ele. Dupa care se scot pe un ziar.
Dupa ce se usuca, se ung cu putin ulei pentru a le da stralucire, apoi se sterg cu un servetel si se pun pe un platou.



Familia Vladu.net va ureaza un Paste Fericit!

PS: Oul acela in 2-3 culori este creatia mea si este facut manual (tinut cate 5 minute in cele 2 culori).




----

Un comentariu: